T’ho envio per WhatsApp?
Volem que les alumnes i els alumnes escriguin bé, amb llibertat, per a ells mateixos, investigant el seu potencial creatiu, no per arriba...
Tiempo de escuela, tiempo de vida
El enemigo de la reflexión es el ritmo precipitado: las mil imágenes...(J. Bruner)El tiempo va dibujando nuestra vida, otorga sentido a...
Material per a l’alumnat: Implica’t amb la Carta de la Terra
La unitat didàctica que presentem combina accions per conèixer el document titulat Carta de la Terra amb discursos històrics que ...
Optimisme pedagògic, encara no! Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Los deberes escolares
Consigna de la evidencia Contenidos de aprendizaje Los deberes sirven de muy poco o nada en la educación primaria, poco o muy poco en la...
Resistències masculines al canvi cap a la igualtat
Més de trenta anys de coeducació a l’escola i encara trobem moltes resistències dintre del sistema educatiu que fonamentalm...
The social dilemma. El dilema de las redes sociales
The Social Dilemma. El dilema de las redes sociales Ramon Breu Pañella info@cinescola.info Recibir una notificación, sacar el móvil del...
La evaluación en un modelo de escuela inclusiva
La filosofía inclusiva en el centro docenteSiguiendo las prescripciones europeas sobre inclusión educativa y atendiendo a la normativa ...