Relats de vivències personals: Per començar, deixar-se portar per l’olfacte
Núria Rodríguez ens recomana que ens deixem endur per l'olfacte...
Cuina a l’escola
Qué nos dice la investigación científica: Significatividad y funcionalidad
Significatividad y funcionalidad Consigna de la evidencia Favorecer la vinculación de los conocimientos previos con los nuevos conocimien...
El primer contacte amb Juan Sánchez Enciso és càlid i reconfortant. La seva mirada és intel·ligent i curiosa. Veien...
Material per a l’alumnat: Conviu, valora i estima. Educació emocional i acció tutorial a l´edu...
La postmodernitat ha contribuït a expandir i a revaloritzar el món emocional reivindicant-ne l’espai en un discurs pedagògic ...
Escriure sense por. Instruccions per a escriptors valents
Aconseguir que els infants escriguin bé requereix hores de pràctica i inversió d’energies, sí!, però els esfo...
Material complementario. Tablas de programación: Tinkerin: de la mano al pensamiento
Tablas de programación de la propuesta didáctica A continuación reproducimos las tablas de programación de la propuesta didác...
El foro electrónico y la interacción social
La mediación social vigotskiana es "la comunicación, el contacto, la influencia del entorno sobre los individuos" (Rojas, Ramírez y Pe...