L´estela de… Célestin i Élise Freinet
L’ESTELA DE... CÉLESTIN I ÉLISE FREINET Célestin i Élise Freinet Com es va convertir Célestin Freinet (1896-1966), un m...
Metodología CAMP (0): Un modelo de orientación psicopedagógica y atención a la diversidad des...
Noticias de interés
Transformamos los patios escolares
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Tiempos y ritmos de acogida
Els horaris marquen una planificació i distribució del temps i, a l’escola, aquest horari respon a les concepcions educatives. El ...
El discurs literari infantil en el desenvolupament de la competència literària
Són molts els prejudicis que mostren algunes persones mediadores quan es volen acostar al discurs literari infantil. En destaca la concep...
Fotografia de l’esperança
Freire posa de manifest que necessitem la utopia i l’esperança. Des d’aquell «Mestre, què és la utopia?»,...
Participació de l’alumnat d’educació especial en un projecte europeu
Actualment, es destaca la importància i la urgència de dur a terme un enfocament educatiu intercultural i inclusiu als centres escolars ...