«I can write a story!»
L’objectiu d’aquest article és presentar una experiència de la utilització d’històries digitals a l&rsqu...
Apadrinamiento en la nieve
Pares, mares i mestres junts en un projecte compartit
L'experiència que presentem seguidament és el resultat de la collaboració de tota la comunitat educativa, sobretot pares, mares i mest...
El creixement emocional: un delicat equilibri entre proximitat i distància.
Les vivències emocionals i afectives són el motor de la nostra vida i de les nostres relacions, per tant, també ho haurien de ser de l...
¿Qué fue antes, el huevo o la gallina? La dicotomía imposible entre el «saber» y el «saber ...
José Blas García Pérez Maestro y profesor asociado a la Universidad de Murcia Twitter: http://twitter.com/jblasgarcia Blog http://jbla...
Donar sentit a l’activitat
La fulla trencada és el nom de la revista que l'escola pública Heura de Barcelona edita cada trimestre, una tasca de la qual es respons...
Què em pagues? O l’empobriment de valors
Un pare porta els seus fills adolescents dins del cotxe, sembla que es dirigeixen a l'institut. Els dos fills van amb els auriculars posa...
Descubrimos nuevas posibilidades de un lugar poco reconocido: el patio de la escuela
Paseando por las páginas de "El Safareig", surgió la idea de poder hacer un análisis del patio de la escuela. Todas compartimos que se...