Es pot transformar l’avaluació? Cal fer-ho?
Avaluar és molt més que posar notes. En aquest article, s’hi proposa revisar el concepte en relació amb el fet d’apre...
La potència del contraexemple: espiar i observar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Excavar un jaciment arqueològic simulat amb nens de 3 a 5 anys?
El Camp d’Aprenentatge de la Noguera ofereix una activitat didàctica vinculada al temps històric i adreçada a nens i nenes ...
¿Y ahora qué? El futuro de la educación y de las escuelas de verano
¿Nos piden suficiente opinión?
Un passeig matemàtic per l’escola
En aquest article, s'hi presenta una experiència realitzada amb alumnes de segon de cicle inicial de primària en què s'han aprofitat d...
“¿Si me mudo a otra población, arriesgo la custodia?”
El camino de las baldosas amarillas: Sobre cómo facilitar la lectura de la buena literatura