Fòrum de les Llengües de Lloret de Mar: una iniciativa en pro de la gestió de la diversitat li...
Les activitats que us presentem en aquesta publicació són el fruit de la tasca pedagògica que les escoles de Lloret de Mar van fer dur...
Del ConTacte amb i sense Tacte
El contacte sempre és una revolució en l'experiència de l'organisme. Educar l'ésser dins d'una collectivitat requereix assegurar que ...
L’aventura d’aterrar a l’aprenentatge de la lectoescriptura.
Els nostres infants tenen accés als diferents gèneres i tipologies textuals i possiblement en desconeixen la utilitat. Fent el projecte...
L’horari visual.
A l'escola, sovint ens trobem que els nens i les nenes es desorienten pel que fa al temps. Dubten sobre si és l'hora de dinar, de plegar...
Potenciación curricular mediante el ABP: Una propuesta interdisciplinaria con las TIC en 4.º de...
EN LÍNE@: ¿Es necesario que el niño controle los esfínteres para comenzar el ciclo 3-6?
Ens incomoden els plors dels infants?
PROU JA EH! QUE NO N’HI HA PER TANT! PER QUÈ LI HAS D’INVALIDAR I TALLAR L’EMOCIÓ? PER QUÈ T’INCOMODA TANT EL S...
La socialización y la creatividad, pilares de la educación
La socialización y la creatividad, pilares de la educación Cristian Olivé Peñas Profesor de lengua y literatura en secundaria en l...