Com podem aplicar la classe inversa a l’educació primària?
La necessitat d’innovar en educació ens porta a fusionar tendències pedagògiques emergents de gran impacte, com ara les cla...
Matemàtiques, joc i experimentació
A l’etapa d’educació infantil de la nostra escola, CEIP Marqués de Estella, hi havia certa inconformitat respecte a la maner...
Relaciones entre alumnado inmigrante y autóctono en un contexto deportivo y escolar
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades. Convocatòries. Web
De l’ou com bota a l’ou com balla (o de com ens va fer ballar el cap)
En aquest article, s'hi explica com, a partir d'un fet accidental que ens va passar, amb el grup classe de cinquè B de l'IEA Oriol Marto...
Paraules viatgeres.
De vegades, les activitats que ens plantegem de fer a l'escola superen de molt les expectatives que tenim d'allò que volíem obtenir. I ...
Pistes per a l’avaluació: Una altra avaluació
Entre els múltiples tipus d'avaluació que tenim al nostre abast, hi ha aquella que podem practicar a través de l'observació del joc.
Amb les famílies.
El present article, presenta una seguit d'experiències sobre la classe de P5 i la familia.