Perquè hi hagi ombra, hi ha d’haver foscor
En un grup de segon de primària, vam desenvolupar una proposta d’indagació escolar sobre la posició solar a través d...
Factores que determinan la elección de un estilo de enseñanza por parte del profesor de educaci...
Aprendre a nedar entre l’oceà de les imatges
Els llibres són un dels llocs on els infants troben les claus per comprendre el món on viuen, el món on creixeran i es faran adults. D...
Recursos per a la pràctica: Com fer-ho?
El plantejament adequat de les pautes, les normes i els límits, en l'educació d'un infant i d'un grup, requereix, des de les primeres e...
El lenguaje: el mundo de los conceptos y de las palabras
L'adquisició del llenguatge no depèn únicament de la competència comunicativa. Per això, en aquest capítol d...
Había una vez, un nuevo tiempo…
¿Son las plantas imprescindibles para la vida en nuestro planeta?
El modelo de nutrición vegetal y su relación con la persistencia de la vida en la Tierra es un contenido de gran importancia educativa ...
La voz del profesorado y el alumnado de Rivas Vaciamadrid
El CEIP Dulce Chacón lleva participando los tres años consecutivos que se ha celebrado el proyecto de las audiencias públicas infantil...