Tornem a l’educació?
Tornar a l’educació, no pas per poca gent, representarà un alleujament després d’aquest temps estrany. L’educac...
Votem? És millor que cerquem el consens
El present article pretén exposar les pràctiques destacades com a participatives i democràtiques de l’escola Santa Cec&iacu...
Aprendre a treballar en equip
En aquest article, després de fer una referència breu al procés de formació realitzat al centre sobre el Programa CA/AC (&...
Ahora, más que nunca, en la escuela con el cuerpo
Ahora, más que nunca, en la escuela con el cuerpo Núria Rodríguez Bodelón Maestra de educación infantil y psicopedagoga Escue...
Els ocells tenen ales, els infants tenen llibres.
El present article, parla sobre com es poden presentar els llibres als infants de manera lúdica i efectiva.
El teixit d’aula, una inclusió real: L’experiència de l’escola Fluvià, un centre en construcci...
Som una escola diferent i ens volem explicar. Fa cinc anys que vam néixer i ens estem fent el vestit a mida, encara que tot just hem cos...
Flipped classroom en temps de confinament
El flipped classroom no comporta només treballar amb vídeos educatius, sinó també repensar com utilitzem el temps de qu&eg...
Emociones primarias y su alquimia
L’amor, la por, la ràbia, la tristor i l’alegria són les primeres emocions que tenim tots quan naixem. A partir de les emoci...