Dando lo mejor de nosotros: Un enfoque lúdico para abordar los conflictos de un grupo-clase
La creativitat com a motor de canvi i transformació a través del joc (1a part)
Els infants utilitzen i creen constantment codis i estils de relació nous que sorgeixen de l’espontaneïtat fresca de la seva madura,...
Una experiència d’hort escolar ecològic
Arran de treballar el reciclatge amb totes les ampolles d’aigua que es consumien al nostre centre, es va decidir construir un hivernacle ...
Projecte periodistes intrèpids. Aprenem a investigar i a utilitzar la informació
El projecte Periodistes intrèpids es presenta com una invitació a la investigació per a alumnat de cicle superior de primà...
Què ens diu la recerca científica: Significativitat i funcionalitat
La significativitat i la funcionalitat es pot aplicar a coneixements de naturalesa distinta: conceptuals, procedimentals i actitudinals. ...
La recomanació de…
Carlos Lomas Catedràtic d’educació secundària a l’IES Número 1 de Gijón. lomascarlos@gmail.com LA LENGUA DE LAS M...
Apostando por una comunidad educadora
Estamos en una escuela rural, próxima a su realidad, a su entorno, y a las personas que la habitan. En el ciclo de infantil cobran vital...
Instituts escola: una rara avis plena d’oportunitats
Els centres públics amb alumnat d’educació infantil, primària i secundària són una gran minoria, però ...