Aprender, disfrutar, todos juntos por proyectos
Trabajar por proyectos que surgen del interés de los niños hace que éstos conecten los aprendizajes nuevos con lo que ya saben, y a la...
EN LÍNE@: ¿Qué pasa con el 0-3?
Agressivitat infantil, un acompanyament des de la psicomotricitat
Eider Garde: «El papel de las educadoras infantiles no es el de dar instrucciones, sino el de aco...
¿Cómo te definirías? Me considero una persona muy curiosa, creativa, entusiasta, trabajadora y comprometida con lo que creo. ¿Qu&#...
5 Idees per viure la literatura a l’escola
En els últims anys, el suport a la lectura ha anat incrementant hores de dedicació, recursos formatius i materials als centres docents. ...
Dues experiències d’aula a l’etapa de primària des del punt de vista de l’avaluació....
En aquest article, hi analitzem dues experiències dutes a terme als cicles mitjà i superior de l'etapa de primària. Partint d'una visi...
Relatos de vivencias personales: Para empezar, dejarse llevar por el olfato
Activitats i vida quotidiana
Aquest article és el producte d’una reflexió conjunta entre una tutora d’universitat i una mestra d’escola. Un estudi ...