Promover la (inter)profesionalidad y la intergeneracionalidad
Si construïm un rellotge de Sol per a l’escola, aprenem matemàtiques i altres coses?
Aquest projecte té com a objectiu principal construir un rellotge de sol per a l’escola. L’experiència que presentem é...
Problemática del paso de la educación secundaria a la educación universitaria en la enseñanza...
Plegar abans. Reflexions per al debat
El Departament d'Ensenyament ha convidat els instituts que ho desitgin a instaurar la jornada anomenada compactada, intensiva, seguida, c...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades. Convocatòries. Web
Compartir vivències d’aprenentatge.
A l'article, s'hi proposa que els aprenentatges s'haurien de viure com una manera de compartir vivències en el coneixement a partir de p...
Limitaries les hores que els infants poden estar a l’escola?
Les escoles bressol haurien de possibilitar i afavorir que els infants poguessin fer una jornada reduïda, de tres a quatre hores diàrie...
Cura de la petita infància i cohesió social.
L'objectiu del present article és esclarir la relació entre cohesió social i sistema de cura de la petita infància. Aquestes línies ...