Consideraciones sobre la fundamentación psicopedagógica del ABP: Aspectos esenciales
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...
Mercè Roca, Marta Cerón i Júlia Corretti: «A la nostra escola impulsem maneres diverses de mi...
L’escola Jaume Miret, de Soses, poblet lleidatà de menys de dos mil habitants, necessitava un canvi. Així doncs, el mes de juliol ...
Entre vinyetes i bafarades
El còmic és un mitjà d’una riquesa extraordinària per explicar històries. La unió entre text i imatge ...
Inspira STEAM: un proyecto de la Universidad de Deusto, uniOVI y centros de primaria
Inspira STEAM: un proyecto de la Universidad de Deusto, uniOVI y centros de primaria Inspira STEAM es un proyecto pionero para el fomento...
Per arrodonir: Llistat de contes.
Són eines. Les eines mai no fan la feina soles. La destresa és de qui les utilitza. Destresa per triar el moment, destresa per triar la...
Notícies d’interès
Potenciación curricular mediante el ABP: Una propuesta interdisciplinaria con las TIC en 4.º de...