Cooperar per transformar
Cooperar per transformar La construcció col·lectiva d’alternatives Som part del problema, però també som part de la soluci&#...
Currículum inclusiu
Currículum inclusiu Coral Elizondo Carmona Mestra i psicòloga educativa Orientadora de l’EOEIP número 4. Saragossa. Blog Mon peti...
¿Nos incomoda el llanto infantil?
araArt. Transformar a través de las artes
Presentación del Programa araArt Olga Adroher Boter, Montserrat Payés Marín La escuela catalana ha tenido siempre una rica experiencia ...
LLIBRES
Aprendizaje universitario: Resultados de investigaciones para mejorarlo PORLÁN, R.; VILLAREJO-RAMOS, Á. F. (coords.) Morata, 2022 Es crit...
La gestió i la convivència del claustre a l’educació secundària
La qualitat de la convivència del professorat repercuteix en el clima del centre i directament a les aules. L’equip directiu ha de prepar...
Discriminació, no gràcies!: Taules de programació i enllaços
«Per què moltes botigues utilitzen un codi de colors per classificar les joguines segons el gènere, enlloc de fer-ho pel seu &uacu...
L’escola infantil del 2050: i el currículum, què?
Imaginar com serà el currículum 0-6 l’any 2050 comporta fer un salt cap a un marc social futur i incorporar a l’actual mirad...