Gestionar la ecoansiedad. ¡No nos culpabilicemos y pasemos a la acción!
Gestionar la ecoansiedad. ¡No nos culpabilicemos y pasemos a la acción! Somos parte del problema, pero también somos parte de la soluci...
Aprendizaje basado en problemas
Consigna de la evidencia Frente a los métodos transmisores, el aprendizaje basado en problemas mejora el aprendizaje. Contenidos Una situ...
Ludificant l´ensenyament oral de l´anglès
En l’ensenyament de llengües estrangeres, l’aprenentatge basat en el joc permet crear contextos de comunicació reals que afavo...
IE Barnola d’Avinyó: D´un projecte educatiu de centre a un projecte educatiu de territori
L’acció educativa de diferents agents guanya força quan es coordinen, es formen i es fan propostes amb uns valors similars. Esdev&...
José Vicente Serna: «L´educació emocional hauria de ser obligatòria en moltes carreres, i en...
Karima Grant: «Pressionem els infants perquè siguin preadults»
Canviar els paradigmes d’aprenentatge a l’oest africà és l’ambiciós objectiu d’ImagiNation Afrika, una as...
Creativitat
La necessitat creativa neix de la nostra disconformitat amb el món, del difícil encaix que representa viure i conviure en un entorn que ...
L’ètica de l’educador. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes…, sabem que hi ha accions que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del pu...