Descripció de les activitats i material per a l’alumnat: Veure cinema, fer cinema, pensar en el ...
¿Què és el que aconsegueix que vint-i-cinc nens i nenes siguin capaços d’oblidar-se d’on són i que s&rs...
Albert Grau, pallasso. El riure no té fronteres
Després de fer aquesta entrevista, entenc millor que mai per què calen pallassos al món: «És una actitud vital, creu...
Una experiència d’inclusió
En Fouad té la síndrome de Down. Suposa un problema que, a la classe, hi hagi un alumne amb discapacitat? Quines barreres hem de superar...
Mocos y logopedia
Música: Cotidiáfons
Portar endavant els somnis
L’aprenentatge dialògic, base de transformacions educatives.
En aquest article, s'hi reflexiona sobre l'aprenentatge dialògic com a aportació per respondre als nous reptes que planteja la societat...
Inmersión en el crecimiento emocional
Les vivències emocionals són el motor principal de la nostra vida i les nostres relacions. A l’educació el món emoci...