L’ensenyament de la morfologia des d’una perspectiva sociocultural
Al present article s’hi relata una experiència sobre l’ensenyament de la morfologia a secundària des d’una perspectiva...
L´equitat en la infància rau en l´oblit?
Espais d´aprenentatge oblidats (de vegades)
Pedir ayuda: cuándo y cómo hacerlo
Amb l’alumnat que presenta una conducta problemàtica, hi ha moments en què el mestre o la mestra pateix dificultats per distanciar...
Tree-Athlon
Aquest article plasma la realització d’un projecte de treball a l’escola rural anomenat Tree-Athlon, jugant amb la paraula tree (&l...
Repensar la pràctica
L'escola Francesco Tonucci, centre de nova creació situat al barri de Cappont de Lleida, es defineix com un espai que ofereix oportunita...
Espais de trobada 0-6. Què ens ofereixen?
L'oportunitat que representa que les professionals i els professionals que treballem per a l'educació dels infants ens puguem coordinar ...
¿Qué nos pasa cuando oímos hablar del trastorno por déficit de atención e hiperactividad?