De les recerques naturals… a la descoberta científica?
Niu de materials vegetals Enric Gracia Des del Museu de Ciències Naturals de Barcelona us proposem una manera de treballar els vegetals a...
Per què tantes activitats?
Les docents i els docents podem distingir entre dos tipus d’activitats: les que serveixen per reforçar el que s’ha après i l...
Investigant la incidència humana en el medi socionatural a partir de les idees de l´alumnat
El nostre entorn pateix una sèrie de problemes, entre els quals hi ha la contaminació, la societat consumista, etc. La solució qu...
Escola i comunitat indígena en interacció cultural
El present article mostra els resultats d’interacció de caràcter col·lectiu entre l’escola i la comunitat de la reser...
Recursos per a l’aula: Rory’s Story Cubes: narració de textos creatius
Aquesta aplicació consisteix en un joc narratiu compost per nou daus amb imatges dissenyades per Rory O’Connor que incentiven la producci...
Bastint ponts entre la neurociència i la innovació educativa
La unió entre la neurociència i l’educació té el propòsit d’integrar el funcionament del cervell i dels...
Recursos per a la pràctica: Abordar la pobresa amb contes i novel·les
Xuxo Ruiz: «Aprenentatge i emoció han d’anar agafats de la mà»
Es va interessar per la màgia als 7 anys, quan li «van treure» una moneda de darrere de l’orella. Això el va deixar me...