Institut Escola La Mina, connectat amb l’entorn per a la igualtat d’oportunitats
El projecte educatiu de l’Institut Escola La Mina contempla la dimensió social i educativa de l’aprenentatge connectant l’act...
Crònica: Congram19, el congrés sobre ensenyament de la gramàtica que ja és un referent en l´...
Sergi del Moral: “Al betacamp no hi ha els rols d’expert-aprenent, i això xoca”
Fill de mestres, tot i haver realitzat la llicenciatura de Matemàtiques, a Sergi del Moral sempre li havia interessat la docència, per&o...
Convivència en positiu
Els superherois, un viatge pel món de les emocions
En aquest article, s’hi presenta un projecte d’innovació pedagògica que agafa com a element motivador la temàtica del...
Aprender a relajarse y a estar presente
Introduïm la metodologia d´aprenentatge basat en problemes (ABP) a l´aula de tercer de primària
En el present article, s’hi relata l’experiència d’introduir la metodologia ABP en una aula de tercer de primària, amb...
Educadors socials, agents nous d’intervenció socioeducativa
En diverses comunitats autònomes, hi trobem experiències en les quals l’educador social està treballant en centres escolars...