Gaudir de la vida. No correm tant!
Gaudir de la vida. No correm tant! Repensem la nostra relació amb el temps Sembla que no hi hagi altra manera de viure que anar tot el di...
Model de seguiment i elaboració del projecte. Confiprojecte
Daniel Innerarity: «Aprender es gestionar el desconocimiento»
Daniel Innerarity «Aprender es gestionar el desconocimiento» Francisco Luna, Cristina Elorza «La escuela no es una mera prolongació...
Els nostres ulls com a vigilants del canvi climàtic
Els nostres ulls com a vigilants del canvi climàtic Contribuir a la ciència ciutadana Som part del problema, però també som part d...
No sirvo para esto
No sirvo para esto Antonio A. Márquez Ordóñez Maestro de pedagogía inclusiva Blog Si es por el maestro, nunca aprendo https://sies...
Detecció universal d’idees prèvies
Ens pot oferir la conjuntura actual una oportunitat didàctica?
Confinament, educació a distància, dificultats socioeconòmiques, bretxa tecnològica, què pot sortir malament? En aq...
Transformació del pati amb perspectiva de gènere
L’escola Jaume Salvatella participa en el projecte Empatitzem, promogut per l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet amb la col·lab...