Orientacions per al professorat i material per a l’alumnat: Parlar, escoltar, llegir, escriure i ...
Ús dels indicadors de centre
Des del curs 2007-2008, tots els centres de primària i de secundària de Catalunya --tant públics com privats concertats-- apliquen el ...
La memòria avaluativa del centre
Un cop finalitzat l’any escolar, els centres docents han de fer el balanç i la valoració de les actuacions educatives i de la vida...
Parlar, escoltar, llegir, escriure i gaudir: el treball per racons a classe
Promoure el desenvolupament de la competència comunicativa mitjançant el treball per racons comporta que el professorat hagi de dissenya...
L’efecte persistent de les cebes. Sobre la lectura de la premsa a l’aula
Una de les funcions de l'escola és ajudar l'infant a conèixer els pensaments i les pautes de comportament que ens fan més sociables, m...
Explicar la història amb molt d’art
Les trobades amb il·lustradors -xerrades o tallers- constitueixen una bona manera d’ensenyar a llegir les imatges. És com quan un ...
Les condicions de l’avaluació interna a Finlàndia
Aquest article proporciona una mirada internacional en relació amb l’avaluació interna de l’educació obligatòr...
Espurnik, proposta educativa en tres dimensions
Presentem Espurnik, un nou entorn virtual d'aprenentatge en tres dimensions basat en Open Sim.