Les construccions de pedra seca
Presentem un projecte la realització del qual acaba aportant un servei a la comunitat. La idea bàsica del treball és descobrir le...
Cooperar para transformar
Cooperar para transformar La construcción colectiva de alternativas Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. ...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Benestar a l’escola. Respostes saludables
Recursos per a la diversitat afectivosexual i de gènere
Treballar la diversitat afectivosexual i de gènere, lluitar contra l’assetjament per homofòbia i transfòbia i elaborar prop...
Acollida
L’ús de mòbils a l’institut
Hem de permetre els mòbils a l’aula, limitar-ne l’ús o prohibir-los? En un exercici de reflexió, alumnat i professora...
Es comenta a la Xarxa…