Mercè Roca, Marta Cerón i Júlia Corretti: «A la nostra escola impulsem maneres diverses de mi...
L’escola Jaume Miret, de Soses, poblet lleidatà de menys de dos mil habitants, necessitava un canvi. Així doncs, el mes de juliol ...
Material per a l’alumnat: Connectem les audicions musicals amb el Makey Makey
En aquest article es presenta una proposta didàctica que té com a objectiu treballar una audició musical a través de la in...
Educar a través de les arts
A Catalunya la presència d’alumnat d’origen estranger als centres docents es caracteritza perquè mostra una àmplia di...
Cap a una altra pràctica de l´avaluació: encerts i dificultats
Grans reptes per a l’escola: un canvi de paradigma on l’alumnat és el protagonista del seu aprenentatge, metodologies competencials...
Baamboozle, una eina que dona molt de «joc»
Baamboozle és una eina TIC accessible a totes les aules i mitjançant la qual es poden crear jocs de preguntes en equip i altres activita...
Orientar per acompanyar. L’orientació amb perspectiva inclusiva
Orientar per acompanyar. L’orientació amb perspectiva inclusiva Coral Elizondo Carmona El rol de l’orientació educativa en el mo...
La construcció del projecte de vida
La construcció del projecte de vida Acompanyant l’alumnat al llarg de totes les etapes educatives Asunción Blau Amorós, Elena Cog...
Tots al bus!, un àlbum per jugar i aprendre a comptar
Poni vuit, poni nou, poni deu, la gallina de la Seu diu que amaguis aquest peu. (La gallina Ponicana) El món és ple de referències num&...