Fenòmens que motiven: construint ecosistemes a l’aula de primària
Quan es treballen a l’aula projectes d’indagació, el punt de partida clau és el fenomen, un bon fenomen proper a la realitat...
Lideratges que transformen l’escola
L’escola sola no pot, ni tampoc una direcció escolar, compartir els lideratges que aconsegueixen implicar-hi uns altres actors i unes alt...
Infància i processos migratoris
Amb Fotomovimiento fa temps que expliquem la crisi migratòria. El present article és una aproximació vivencial del que hem vist, ...
El lideratge pedagògic (distribuït). Exemple de cronograma dels programes del curs 2019-2020. C...
Com es pot ajudar l’alumnat a investigar en ciències?
A l’article s’hi proposa la plantilla de bastida PaPER per promoure la indagació científica genuïna a l’aula, &ea...
Júlia Garcia: «Dels meus viatges he après que no hi ha un tipus únic de pedagogia ni una sola...
Segons el diccionari, viatjar és traslladar-se d’un lloc a un altre, generalment llunyà, per qualsevol mitjà de locomoci&oa...
L´escola que volem a partir del projecte psicomotor que desenvolupem
L’educació psicomotriu és un pilar del projecte educatiu de la nostra escola. Sistematitzem l’educació psicomotriu en...
LLIBRES
Una no-guía del juego: Una visión del juego infantil desde la psicomotricidad ARANA ALBENIZ, J. Octaedro, 2022 Jon Arana Albeniz té exp...