Investigar en ciències per dotar l’aula de primària de credibilitat
Què solem entendre per investigació científica i què caracteritza la indagació científica genuïna &eacu...
Fenòmens que motiven: construint ecosistemes a l’aula de primària
Quan es treballen a l’aula projectes d’indagació, el punt de partida clau és el fenomen, un bon fenomen proper a la realitat...
Escola Octavio Paz: si es vol, es pot
Us presentem un exemple de transformació pedagògica d’una escola pública que ha volgut actualitzar la seva manera d’e...
Com creus que el cotó va poder canviar el món?
La seqüència didàctica Com creus que el cotó va poder canviar el món? s’inspira en el llibre 10 plantas que cam...
Un taller d´estimulació sensorial per a alumnat amb TEA
Al present article s’hi descriu un taller d’estimulació sensorial que s’ha dut a terme a l’aula de comunicació i...
Taules de programació: Una llegenda amb sorpresa. Un tomb pel Timbaler del Bruc
Aquesta proposta exposa les característiques metodològiques principals del treball per projectes. Parteix de la motivació inicial...
Scratch i Makey Makey: un duet amb un potencial altament educatiu
Scratch i Makey Makey són dos recursos amb infinites possibilitats per realitzar el treball interdisciplinari. Ajuden, entre altres coses...
Cervell, cor… Acció!
Al CEIP Pasico Campillo, de Lorca (Múrcia), hem creat un projecte meravellós, els resultats del qual arriben més enllà de ...