Tancament de les escoles davant la COVID-19. Riscos contra reptes
GoNoodle i altres aplicacions mòbils per a la classe d’educació física
Les noves tecnologies, juntament amb els dispositius mòbils, han representat una bona revolució també per a l’àrea d...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Inclusió
Conviure i compartir la iniciació esportiva
El present article sintetitza una experiència pionera i innovadora en inclusió en la pràctica d’activitats d’iniciaci...
Repensar el currículum en l’educació. Una oportunitat per transformar
L’estat d’alarma sorgit arran de la crisi sanitària provocada per la covid-19 ens ha d’oferir oportunitats per replantejar-no...
Transformar l’educació
La coeducació com a pràctica espacial
Els patis de les escoles poden considerar-se el primer espai públic de la infància. La seva configuració i les relacions que hi t...