El liderazgo distribuido. Ejemplo de cronograma de los programas del curso 2019-2020. CEIP Bertom...
La pena de mort
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Creuar biografies: el sentit narratiu de les imatges
INTER-ACCIONS és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada i vida de relació: facultats d’edu...
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...
Fi de curs: temps d’endreça i alegria
Instruments per al retiment de comptes
El retiment de comptes és una pràctica d’avaluació que s’incorpora cada cop més a la gestió dels centre...
¡Sí había mujeres en la Independencia!
¡Sí había mujeres en la Independencia! Paula Soto Lillo Cinthia Peña Hurtado Pontificia Universidad Católica de Valparaí...
Entendre el món junts
Els adolescents i les adolescents posen en crisi les nostres raons sobre l’existència. I volen que ho acceptem. Sobre què s’...