Una experiència d’animació a la lectura amb escolars subsaharians
La lectura és un hàbit que s’adquireix en contextos diferents, i l’àmbit familiar és un dels més signif...
A Carles Capdevila
La família a l’escola. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes… Sabem que hi ha accions que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt vista i...
Tablas de programación: ¿Y ahora qué hago? Talleres de acompañamiento emocional
Tablas de programación de la propuesta didáctica A continuación se presenta la programación de la unidad didáctica «Y ah...
10 idees clau. Avaluar per aprendre
Plastificar
En aquesta sessió, hi presentem de la mà del grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d'aula, aparentment simples i e...
Projecte per a alumnes amb altes capacitats basat en el model CAITAC i les intel·ligències múl...
L’alumnat amb altes capacitats necessiten programes actius d’aprenentatge que el motivin i que els permetin desenvolupar la seva creativi...
El que un professor de secundària aprèn a infantil