La qualitat dels mestres i les mestres defineix la qualitat de l´educació
Escoles i mestres vivim una forta pressió social. L’OCDE afirma: «La qualitat d’un sistema educatiu es basa en la qualitat de...
El poder de les visualitzacions
Els punts de vista nous sobre la intel·ligència i els diferents estils de processament dels aprenentatges han de repercutir en l’e...
La pràctica de la meditació
Fa uns dotze anys, vaig començar a meditar i aquesta pràctica m’ha aportat la claredat mental i la serenitat necessàries pe...
Taller de teatre fòrum a l´institut
Al present article hi mostrem una experiència que, basant-se en la metodologia de treball del teatre de l’oprimit i el teatre fòru...
La recomanació de…
A les escoles, les persones adultes de les famílies són còmplices o instruments?
Per acompanyar els infants, la col·laboració amb les seves mares i els seus pares és imprescindible. Però, com donem forma...
Un manifest en blanc per al museu i l’escola
Les comunitats d’aprenentatge en museus, com ara Musaraña, ens ajuden a donar sentit de nou a les paraules art i educació. Una pro...
Banksy a l’aula
De la bretolada a la contracultura i, d’aquí, a la cultura. L’art només necessita temps per esdevenir un ensenyament cl&agra...