Pistes per a l´avaluació: Prendre nota i documentar
Models organitzatius per a l´atenció a la diversitat
El número 4 dels objectius de l’Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible subratlla, entre altres, un antic dret educatiu: «garanti...
Lideratges que transformen l’escola
L’escola sola no pot, ni tampoc una direcció escolar, compartir els lideratges que aconsegueixen implicar-hi uns altres actors i unes alt...
On s´amaga el sucre?
En aquesta secció, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), presentem retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simples ...
Un col·le rural: llaurar el present per somiar el futur
Les escoles rurals constitueixen una part de l’ànima dels pobles. Són l’esperança de l’aprenentatge, de la conv...
Equips d’orientació educativa i inclusió o la prevenció com a escenari
L’orientació educativa o és inclusiva o no és orientació, i per això cal que un dels pilars de la nostra inte...
La font més legítima de l’autoritat del mestre
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
Allà on passen les aventures
A les narracions, les descripcions dels llocs reflecteixen què hi veuen els personatges i com s’hi senten, a part d’això per...