Les TIC-TAC-TEP aterren a les biblioteques escolars
Les eines i les possibilitats que ens ofereix la web social a les biblioteques escolars i per realitzar les activitats de foment de la le...
L´ètica i la docència. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes… Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista ...
Convé endarrerir el grup d’edat en l’escolarització dels infants prematurs?
En aquest article d'opinió, Vicenç Arnaiz reflexiona sobre la conveniència que els infants prematurs puguin endarrerir l’es...
COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
Programa EduCare: educació i cura en la primera infància Els primers mil dies de les nostres vides són crucials. La neurociència h...
Pistes per a l´avaluació: Prendre nota i documentar
Models organitzatius per a l´atenció a la diversitat
El número 4 dels objectius de l’Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible subratlla, entre altres, un antic dret educatiu: «garanti...
Lideratges que transformen l’escola
L’escola sola no pot, ni tampoc una direcció escolar, compartir els lideratges que aconsegueixen implicar-hi uns altres actors i unes alt...
On s´amaga el sucre?
En aquesta secció, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), presentem retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simples ...