Taller de teatre fòrum a l´institut
Al present article hi mostrem una experiència que, basant-se en la metodologia de treball del teatre de l’oprimit i el teatre fòru...
Linares: 1875, un projecte interdisciplinari
Aquest article mostra un projecte didàctic interdisciplinari, interdepartamental, que implica tota la comunitat educativa i que perseguei...
«Educació a l’hora» i secundària obligatòria
Podem utilitzar el temps com una eina de transformació al servei de l’educació? Els horaris acadèmics poden ser un instrume...
Mirar el món amb els ulls de l´altra persona. El mapa d´empatia
El mapa d’empatia és un instrument útil per a l’orientació i la tutoria, aplicable en distintes situacions. Ens perme...
Recursos per potenciar complicitats entre famílies i centres
La complicitat entre les famílies i els centres educatius és un aspecte clau per al desenvolupament integral i l’èxit dels ...
#junt@smillor
La comunicació i la relació amb les famílies constitueix un pilar del procés de transformació i innovació a ...
La Tira
Complicitats, ajudes mútues i corresponsabilitats
Relacionar-nos amb les famílies ha de deixar de ser una obligació i esdevenir una oportunitat per al centre i l’alumnat. Cal compa...