A les escoles, les persones adultes de les famílies són còmplices o instruments?
Per acompanyar els infants, la col·laboració amb les seves mares i els seus pares és imprescindible. Però, com donem forma...
Transicions: dels confinaments als retrobaments
Amb molta il·lusió compartim el projecte Transicions: Dels confinaments als retrobaments, que neix fruit d’unes reflexions espont&...
Notícies d’interès
Contrapublicitat
Navegant amb una forta tempesta (part 2)
Aquest text neix de la necessitat de plasmar per escrit reflexions al voltant de com plantegem la tornada a l’escola. La covid-19 continu...
Eduquem en llibertat
La biblioteca de los libros rechazados
Aquesta película és una mirada irònica sobre el món editorial de París, un ambient elitista i reduït, amb dire...
Miguel Ángel Aragón: «L’educació és un bé públic que no s’ha de desvirtuar i que cal t...
El Miguel Ángel va començar en el món de l’educació de manera casual. En acabar la carrera de Químiques l&rsq...