Mirar l’espai públic amb ulls d’infant
Com es fa efectiu el dret a la ciutat, en general, i a l’espai públic, en particular, des de l’òptica d’un infant? La ...
Pensar i dir
Segon curs de primària del CEIP Es Pont, de Palma de Mallorca. Cap als darrers capítols del llibre que llegim hi ha una gran festa i els...
«Vols participar en un espectacle?»
«Vols participar en un espectacle?» Aquesta és la invitació del Projecte PALCO, amb la intenció que l’art, en l...
Teatre a l’escola: molt més que interpretació
Quan fem teatre a l’escola, a més de plantejar-nos realitzar un treball de llengua, que potser és la tasca més visible de t...
Com un pop fent malabars
Tenint en compte que la pertinaç manca de recursos a l’escola pública és un llast, en aquestes línies explicarem alg...
Caos + refugiats = Mare Mortum
L’escola Miquel Martí i Pol, de Lliçà d’Amunt, participa, des del curs 2013-2014, en el projecte Art i escola que pro...
Una experiència motivadora: la revista escolar
Aquest article pretén exposar, de manera senzilla i breu, un exemple de projecte interdisciplinari centrant-se en una temàtica contextua...
A les facultats d’Educació ens trobem amb el dilema de com tractem l’alumnat que pateix situacions de salut mental i que està...