Com un pop fent malabars
Tenint en compte que la pertinaç manca de recursos a l’escola pública és un llast, en aquestes línies explicarem alg...
Caos + refugiats = Mare Mortum
L’escola Miquel Martí i Pol, de Lliçà d’Amunt, participa, des del curs 2013-2014, en el projecte Art i escola que pro...
Una experiència motivadora: la revista escolar
Aquest article pretén exposar, de manera senzilla i breu, un exemple de projecte interdisciplinari centrant-se en una temàtica contextua...
A les facultats d’Educació ens trobem amb el dilema de com tractem l’alumnat que pateix situacions de salut mental i que està...
Construint arguments
En aquest article s’hi presenta l’experiència duta a terme en una classe de tercer de primària, en la qual, a través ...
Fernando García Páez, mestre del CEIP San Wallabonso de Niebla (Huelva). «Sóc mestre d’esco...
«Sóc mestre d’escola. Només això. Però l’escola no és el col·legi, quatre parets, sin&oacu...
Espai i ambients d’aprenentatge
En l’aprenentatge per ambients l’organització dels espais ajuda a crear connexions entre les diferents experiències educativ...
Educació inclusiva o barbàrie
L'educació inclusiva està garantida a l’ordenament jurídic espanyol des de l’any 2008, que estableix que totes les pe...