Material complementari: A l’escola… toquem instruments musicals
Tal com diu Josep-Manel Vega, «cal entendre el treball amb instruments musicals com un procés. Només una metodologia que desenvolu...
La pregunta com a motor de la ciència
Com podem introduir la ciència al centre escolar? Eixe ha estat l’inici de la investigació que presentem, que ha estat basada en p...
Fotografia de l’esperança
Freire posa de manifest que necessitem la utopia i l’esperança. Des d’aquell «Mestre, què és la utopia?»,...
Educar per comprendre el món i transformar-lo
Les experiències d’aprenentatge servei i educació per a la justícia global són projectes en els quals nens i nenes r...
Escoltar: una habilitat essencial al coaching (i a la vida)
En el present article, hi reflexionem sobre el valor de l’escolta com a habilitat essencial en el coaching, però també a la vida. ...
Les preguntes estúpides
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Material per a l’alumnat: Welcome to the weird and wonderful world of Dalí
Aquesta proposta CLIL pretén acostar l’alumnat de cicle superior de primària a la figura i les obres més significatives de ...
Espurnik, proposta educativa en tres dimensions
Presentem Espurnik, un nou entorn virtual d'aprenentatge en tres dimensions basat en Open Sim.