Il·lusions i desil·lusions. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Educar per comprendre el món i transformar-lo
Les experiències d’aprenentatge servei i educació per a la justícia global són projectes en els quals nens i nenes r...
Tenir i ser sentit
El claustre de professorat del CEIP Fernández Vizarra se situa en una cultura professional on tot tingui i sigui sentit. Des de la reflex...
Coneixement i pràctica a les aules
Durant aquest curs, anirem publicant escrits de mestres disposades i disposats a compartir amb tu, lectora o lector, les seves pràctique...
L´interès superior de l´infant
Article 3 de la Convenció sobre els Drets dels Infants (1989): 1. En totes les mesures concernents als infants que prenguin les instituci...
Freinet a l’escola del segle XXI
En aquest article, s’hi descriu l’experiència duta a terme en dues escoles públiques de compensació educativa de la p...
Obrint els espais a la participació de la comunitat
El present article relata un programa realitzat en un internat amb infants de primària a la ciutat de Puebla (Mèxic). Aquest projecte se...
Joan Vaello. “No hi ha problemes, hi ha reptes. El problema t’atura mentre que el repte t’estimul...
Fa trenta-dos anys que em dedico a l'ensenyament. Hi vaig començar com a mestre; després, vaig fer de professor de filosofia a secundà...