Tenir i ser sentit
El claustre de professorat del CEIP Fernández Vizarra se situa en una cultura professional on tot tingui i sigui sentit. Des de la reflex...
Coneixement i pràctica a les aules
Durant aquest curs, anirem publicant escrits de mestres disposades i disposats a compartir amb tu, lectora o lector, les seves pràctique...
L´interès superior de l´infant
Article 3 de la Convenció sobre els Drets dels Infants (1989): 1. En totes les mesures concernents als infants que prenguin les instituci...
Freinet a l’escola del segle XXI
En aquest article, s’hi descriu l’experiència duta a terme en dues escoles públiques de compensació educativa de la p...
Obrint els espais a la participació de la comunitat
El present article relata un programa realitzat en un internat amb infants de primària a la ciutat de Puebla (Mèxic). Aquest projecte se...
Joan Vaello. “No hi ha problemes, hi ha reptes. El problema t’atura mentre que el repte t’estimul...
Fa trenta-dos anys que em dedico a l'ensenyament. Hi vaig començar com a mestre; després, vaig fer de professor de filosofia a secundà...
Material per a l’alumnat: Infants cuidadors, infants sensibles. Cura, compassió i comunitat a le...
«Infants cuidadors, infants sensibles» és una proposta didàctica que cerca treballar amb nens i nenes de tercer i quart de p...
La pregunta com a motor de la ciència
Com podem introduir la ciència al centre escolar? Eixe ha estat l’inici de la investigació que presentem, que ha estat basada en p...