Els rols i estereotips de gènere a l’àlbum il·lustrat
Proposta metodològica d’aula Aránzazu Sanz Tejeda Universitat de València La reflexió a l’aula sobre aspectes de g...
Reseña
Enseñando ciencia con ciencia DIGNA COUSO, M. RUT JIMÉNEZ-LISO, CINTIA REFOJO, JOSÉ ANTONIO SACRISTÁN (coords.) Madrid. FECYT & Funda...
LLIBRESTROBADESCONVOCATÒRIES
LLIBRES Aventures d’aprenentatge: Construir escola amb projectes de treball ESTEVE, M. Barcelona. Eumo, 2019 Només cal una escola Podr...
Encuentros
V Simposio Internacional de Enseñanza de las Ciencias SIEC 2022 Encuentro virtual, 13-16 de junio de 2022 Este simposio, organizado por l...
Una proposta de treball interdisciplinari i plurilingüe
La inmunología en las aulas de secundaria
CONTES
Puça busca gos MABBIT, W.; REED, N. (il.) Edelvives, 2021 Qui no vol ser lliure i buscar un altre lloc on viure? Lliure per conèixer altr...
¿Quién vive en el patio? Indagando sobre biodiversidad
El patio del instituto es un contexto relevante y significativo porque sitúa el entorno más inmediato del alumnado en el centro de su apr...