Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
Teresa Punta: «Les dones mestres som bombes de llavors»
Ha estat mestra, directora d’escoles i supervisora de la província de Chubut, l’Argentina. A llarg d’anys de feina ha anat co...
No etiquetar, sinó conèixer
Classificar una criatura en funció de les capacitats o del caràcter que mostra provoca efectes en la construcció de la seva ident...
Con las familias: El entorno familiar es básico para que los niños y las niñas entiendan nuest...
Aprendizaje cooperativo: cuando el alumnado enseña
Sobre la nota de tall d’accés al grau d’Educació Infantil
És un fet que, darrerament, la demanda per accedir a un grau d’Educació Infantil s’ha disparat considerablement, i aix&ograv...
LOMCE: que no ens aixequin la camisa!
Música i educació emocional
L'educació emocional té com a objectiu desenvolupar competències emocionals (consciència i regulació emocional, tolerància a la fru...