Un lenguaje más: la escritura coreográfica
El proyectoLos encuentros se establecen entre un grupo de alumnos, uno o diversos maestros, y un artista En el intervalo, el maestro desa...
Crítica de la (lectura) crítica
Crítica de la (lectura) crítica Daniel Cassany Universitat Pompeu Fabra. Barcelona Revisem les sis concepcions més conegudes de lectura...
Adoptem un monument: l’església de la Trobada
«Quan vam començar a investigar sobre l’Aplec de la Trobada, era molt divertit, però, a la vegada, feia pena, perquè ...
Alumnado con discapacidad visual
Una gran part dels aprenentatges que els infants realitzen des que neixen es produeixen a través de la visió. En el cas d’alumnat ...
Què t’agradaria aprendre?
En aquest article, s’hi descriu una experiència que té com a finalitat desenvolupar itineraris personalitzats d’aprenentatge...
Los “conflictos sociales candentes” en el aula
A qui li toca seguir el conte?
Aquest article té l'origen en una experiència realitzada al llarg del curs 2003-2004 en formació de coordinadors d'aules d'informátic...
Material per l’alumnat: El teatre i la dansa, juguem i aprenem