L’AVE, va o torna?
Estrenem una nova secció de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), on presentarem retalls breus de diàlegs d’aula, aparentme...
El corpus lingüístico del grupo Val.Es.Co. (Valencia, Español Coloquial)
El discurso de la formación basada en competencias y el profesorado de educación física eficaz
L’escola com a espai de coneixement: El paper de la reflexió, dels equips i de la formació perm...
Podríem imaginar l'escola com un territori intelligent i ens podríem preguntar: «Com es governa l'escola des del punt de vista del seu...
Respiració i moviment: No esperis a sortir de classe per recuperar la serenitat
La respiració i el moviment són dues eines excellents per accedir als estats emocionals que desitgem assolir --des de la calma fins a l...
Riff & Raff, escolar jazz sessions
Aunque los nuevos currículos introducen el bloque de creación, la realidad de nuestras aulas todavía está muy lejos de un uso normali...
Relacionarse con la escuela infantil
Iniciar en las competencias para el futuro tecnológico
Hemos partido del bloque clásico de estructuras como hilo conductor para presentar una ejemplificación que se vale de un contenido univ...