Maestros y estudiantes de maestro, juntos para una escuela más digital. Una experiencia de apren...
Juegos y juguetes, la carta a los Reyes Magos
El año pasado, una madre me enviaba perpleja la carta a los Reyes Magos de sus hijos. Decía aproximadamente así:Queridos Reyes Magos "...
Descubriendo enigmas
IntroducciónLa cotidianidad nos plantea de forma continua situaciones enigmáticas que requieren de una solución exitosa para proceder ...
¿Cómo se debería acoger al profesorado nuevo?
Salimos de las escuelas de pedagogía con muy poca experiencia y con unos aprendizajes cuestionables. Es cierto. Pero también es cierto ...
Multimodalitat i educació literària
La literatura infantil i juvenil digital (LIJD) presenta reptes interpretatius nous per als lectors en formació. Aquest article se centra...
Models organitzatius per a l´atenció a la diversitat
El número 4 dels objectius de l’Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible subratlla, entre altres, un antic dret educatiu: «garanti...
Projecte «Miró: geometria i color»
El projecte tracta d’acostar l’art contemporani als infants de 2 i 3 anys. Si bé en aquestes edats es treballa d’una manera g...
Alumnat amb discapacitat visual
Una gran part dels aprenentatges que els infants realitzen des que neixen es produeixen a través de la visió. En el cas d’alumnat ...