Quin lloc ocupen l´acció i l´expressió espontànies dels infants a l´escola?
El joc espontani és una necessitat dels nens i de les nenes que intentem promoure a l’escola El Martinet, situada a la població de...
Classe inversa i grups cooperatius a l’escola rural. Per on comencem?
La classe inversa es basa en el capgirament de l’activitat tradicional d’explicació a l’aula i, moltes vegades, a fer-ne la p...
Transmisión universitaria y experiencias de conocimiento en la universidad pública. Culturas in...
Aquest capítol aprofundeix en les experiències de coneixement dels estudiants universitaris. Concretament, l’autor es pregunta per...
Niños y niñas queridos… por todos
La Tira
Coordinación entre las asignaturas de matemáticas en el máster de profesorado de educación se...
Dentro de la estructura general de los másteres españoles de formación del profesorado de educación secundaria fijada por la Orden EC...
Retalls
Espais d’aprenentatge
Respondre al repte d'educar nens i nenes del segle XXI en un món canviant i divers implica una dosi de recerca, reflexió i certa valent...