Lectura y escritura en el aula de música. Describir las sensaciones
Pensar y hacer o ¿hacer y pensar?
La asignatura de didáctica de la educación visual y plástica ha de configurarse con una doble articulación competencial: por una part...
Formación en valores ciudadanos y corresponsabilidad familia y escuela.
El acceso a la cultura como derecho de la ciudadanía. Un valor común de la escuela y la educaci...
La escuela no queda nunca al margen del contexto social y cultural en el que se desenvuelve la vida cotidiana de sus alumnos. En este sen...
Quan l’escenari es transforma en aula
Aquest article presenta l'aposta que fem de cinc anys ençà al nostre centre: la realització d'un musical que oferim tant al districte ...
Música i gènere
Música i gènere L’impacte de la música en els adolescents Sandra Soler Campo Actualment podem escoltar música en qualsevol l...
Més endins. Educar per transformar la nostra experiència íntima
Naiara García de Andoin: «Els infants, a més de saber coses, s’han de formar en valors»
La Naiara té una veu enèrgica. Parla de pressa i no té ni un segon per perdre. Ho notes al cap d’un moment d’estar pa...