El conte: un recurs per a la integració.
El que s'exposa aquí és el resultat de la tasca d'un grup de mestres de Santiago de Compostel·la. La idea principal va ser la de crear...
Recomendaciones bibliográficas sobre aulas hospitalarias
Primer libro en España sobre este tema, los autores presentan la pedagogía hospitalaria desde las perspectivas médicas y educativas.La...
Romper el tabú de la lentitud
Joan Domènech (J.D.): Los movimientos de la lentitud (slow food, slow cities, etc.) intentan devolver tiempo a las personas. Este plante...
Rigui: ¿Cuántas has suspendido?
Romper el tabú de la lentitud
slow food, slow citiesCarl Honoré (C.H.): Sin duda. Aprender es una cuestión de ritmo y timing. Los niños necesitan encontrar retos ac...
La competència digital mitjançant la participació en projectes eTwinning
eTwinning és la comunitat de centres escolars europeus que disposa d’una plataforma digital pròpia, Twinspace, que ofereix als doc...
Pares, mares i mestres junts en un projecte compartit
L'experiència que presentem seguidament és el resultat de la collaboració de tota la comunitat educativa, sobretot pares, mares i mest...
L’aprenentatge productiu, l’aprenentatge a través de l’experiència
L'aprenentatge productiu és un model educatiu basat en els conceptes pedagògics del currículum individual i de l'aprenentatge a travé...