Romper el tabú de la lentitud
slow food, slow citiesCarl Honoré (C.H.): Sin duda. Aprender es una cuestión de ritmo y timing. Los niños necesitan encontrar retos ac...
La competència digital mitjançant la participació en projectes eTwinning
eTwinning és la comunitat de centres escolars europeus que disposa d’una plataforma digital pròpia, Twinspace, que ofereix als doc...
Pares, mares i mestres junts en un projecte compartit
L'experiència que presentem seguidament és el resultat de la collaboració de tota la comunitat educativa, sobretot pares, mares i mest...
L’aprenentatge productiu, l’aprenentatge a través de l’experiència
L'aprenentatge productiu és un model educatiu basat en els conceptes pedagògics del currículum individual i de l'aprenentatge a travé...
El vídeo digital a la nostra aula.
La presència de la càmera fotogràfica i la càmera de vídeo digital a la nostra aula ens obre un gran ventall de possibilitats creati...
Liliana Aldai
Seis experiencias de aulas hospitalarias
Aprendiendo entre lechugas y esparadrapoEl cultivo de un huerto tiene propiedades terapéuticas y pedagógicas. Ayuda a nuestros alumnos ...
En la escuela, ¿es posible una educación lenta?
El objeto de este pequeño artículo es poner sobre la mesa dificultades y oportunidades para poder hacer una reflexión en nuestros luga...