Dels centres d’interès als projectes de treball
El present article pretén mostrar els processos de canvi que segueix una mestra d’educació infantil al llarg de la seva prà...
La universitat i l’escola infantil: el fruit d’un treball compartit
La trobada entre la universitat i l’escola infantil pot enriquir les pràctiques pedagògiques de l’escola i afavorir el desen...
Textos e hipertextos
La educación lingüística en la enseñanza obligatoria y en el bachillerato ha experimentado en las últimas décadas una innegable tra...
Són emocions, sonen emocions
Des de fa molts segles, la música s'ha considerat un llenguatge que afecta la persona a diferents nivells. Avui en dia, els estudis cien...
Poblar l’escola. Acollir i integranr els mestres que hi arriben
Si fem un parallelisme entre poble i escola i ens preguntem qui pobla aquest poble que és l'escola, la resposta genèrica seria: «Les p...
Salir al espacio cercano
¿Sabías que las mujeres también…?
Introducción, justificación de la propuesta de trabajo y etapa a la que va dirigidaUna de las carencias de los materiales de aula y de ...
EN LÍNE@: ¿Cómo fomentar la lectura?