Concepciones y obstáculos del alumnado sobre el cerebro y la coordinación nerviosa
Recursos per a l'aula: Conèixer-se per al present i orientar-se per al futur
Conèixer-se per al present i orientar-se per al futur Al present text s’hi proposa utilitzar el gènere discursiu de l’autoretrat...
Sorry we missed you, les noves esclavituds
Ken Loach ens presenta Sorry We Missed You, una visió descarnada i realista de les vergonyes del nou capitalisme i de les formes tan crea...
El coaching va a l´escola infantil
Entre les possibles aplicacions del coaching educatiu a l’etapa d’infantil, hi ha els processos d’intervenció amb docents, pa...
La complejidad sintáctica en los textos escolares
Las palabras y el poder
Dos implants coclears a l’aula
Davant alumnes amb necessitats educatives especials és necessària una resposta ràpida i efectiva per part del sistema educatiu, per ga...
L’efecte persistent de les cebes. Sobre la lectura de la premsa a l’aula
Una de les funcions de l'escola és ajudar l'infant a conèixer els pensaments i les pautes de comportament que ens fan més sociables, m...