Romper el tabú de la lentitud
slow food, slow citiesCarl Honoré (C.H.): Sin duda. Aprender es una cuestión de ritmo y timing. Los niños necesitan encontrar retos ac...
Les educadores haurien de menjar amb els infants?
«Me miro y no me gusto». Trabajando los modelos publicitarios de belleza con adolescentes.
Ricardo Piglia i el lector detectiu
En el context actual, la formació del lector literari té un paper molt important en la construcció d’un diàleg inter...
La mirada lenta
Recuerdo haber leído esta recomendación, pero no sé dónde: "Tómate tu tiempo" (Take your time).Tampoco recuerdo quién la escribió....
Teatre de pares i mares
L'escola Brasil, de Barcelona, situada a la perifèria de la ciutat, a tocar de Sant Adrià de Besós, ha organitzat un grup de teatre de...
Aprendizaje en entornos virtuales
Consigna de la evidencia Contenidos de aprendizaje de la evidencia Los entornos virtuales de aprendizaje exigen diseñar y planificar las...
Temps difícils
La inclusió requereix una gran interdisciplinarietat a partir dels diferents mestres de l'escola, de l'EAP, del CREDA i d'altres serveis...